Helgen i korthet

(Här ekar det mer tomt vecka för vecka..)
Denna helg har spenderats mer ute än inne och allra minst framför datorn.

Fredag: Sanna och Melvin mötte vi upp på stan för en repa bland butikerna och sedan en fika på Epok. Föreläsning i skolan för min del och dagis för Travis efter det.
Till kvällen kom Nova hit då syster jobbade i jkpg hela helgen. Det blev en lugn kväll framför Talang 2009 och Så ska det låta och en massa konverserande med en 4½åring där alla möjliga spörsmål ploppar upp. Det är kul att höra hennes funderingar och tankar :)

Lördag: Dagen startades vid halvsju snåret med en bus mellan Travis och Nova. Travis hakar på vad än Nova gör och ibland är det uppskattat, andra gånger vill hon leka allena. Men det fixar det överlag bra, kusinerna Nilsson/Gustafsson. Vi fortsatte vidare mot Målilla efter lunch. Där blev det promenad och utelek, en första glass ute för min del och umgänge med min familj. Till kvällen var vi här i Södra Vi hos Louise, Andreas och Edwin. Emelie, Johan, Albin och Hasse gästade även familjen Thuresson/Djurstedt. Grillat, spel och trevligt sällskap!

Söndag: Lite hemmafix med städ, tvätt och renbäddning m.m. Jag gick något på halvfart hela dagen och kände mig inte helt hundra. Så det blev inget friskis för min del, tyvärr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0