Busfabriken

Är som bekant ingen hejare på flitiga uppdateringar och har under den senaste tiden sackat efter helt. Men "bättre sent än aldrig.."

Jag och mina pojkar besökte Busfabriken i lördags. En fröjd för vår lilla ögonsten. Innan gick in sa Rickard och jag till varandra: "Vi får se hur länge han orkar hålla igång" Men det visade sig vara den omvända frågeställningen: "Vi får se hur länge mamma och pappa orkar hålla igång"
En uppskattat besök med andra ord. Travis var i paradiset och rutchkanorna av alla dess slag var det som gillades bäst. Han slängde sig gärna rätt ut och vred och vände på sig när antingen jag eller Rickard höll om honom. "Vill själv!"
Här kommer ett axplock av bilder:

  
Här cyklas det runt en bana

  
   
Spännande med bollhav!

 

Kollar in figurerna


   
Här åks det rutchkana med både mamma och pappa.



En nöjd och glad kille efter en heldag i


Kommentarer
Age

Så himla söt =) Vad han växer! Börjar ju bli en stor kille =)

2009-04-01 @ 08:29:26
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0