Välmående

Hemmastudier inför morgondagens tenta i algebra står på schemat. Travis är hemma och sällskapar mig och lättar upp min dag! Han är i en så härlig period där det händer så mkt med hans utveckling, börjar komma fler ord och han gör sig förstådd på ett helt nytt plan nu. En riktig klätterapa har han blivit med, på gott och ont. Härligt att han kan leka så bra men hjärtat sitter i halsgropen på mig och Rickard varje gång han lyckas bestiga något nytt möblemnag och börjar dansa och spexa där uppepå. Då ligger inte hans främsta fokus på vart han ställer sig. Bus!

Han har för övrigt varit hemma hel veckan. Just när vi trodde att hans magsjuka vänt kom den tillbaka igen under måndagskvällen. Tre kräkomgångar och sedan blev jag hemma med honom under tisdagen och Rickard bytte av mig igår. Men nu är han (peppar, peppar) mycket bättre och har börjat äta igen. Vårt lilla hjärta ♥
Så imorgon blir det förskola igen för första gången på en vecka nu. Vi får hoppas på att vi fått vår beskärda del av alla baciller som florerar i dessa tider nu på en stund.



Kommentarer
Michaela

Hoppas du får en mysig helg!

2009-03-27 @ 11:21:43
URL: http://mejx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0