Förlovningsdag

Idag för precis två år sedan befann jag och älsklingen oss på stranden i Venezuela och bytte ringar. Det var strax efter tolvslaget natten till den 17mars som vi stod i den härliga brisen och hörde ljudet av vågor som rullade in. Så härligt och oförglömligt ögonblick!

Från första stund har det känts så rätt , saker och ting har fallit på plats bit för bit. Snart tre år efter vi blev ett par är kärleken större än någonsin och Rickard är verkligen mannen in mitt liv. (hur klyschigt det än låter.)

Idag när jag kom hem från en lång dag i Kalmar där två redovisningar av rapporter avverkats och 26mils bilresa i bagaget möttes jag av fem stora vackra rosor på bordet. Hela dagen var gjord och det kommer jag leva på länge. Tack min fina!


Kommentarer
Martina

ÅHHH! Det låter helt underbart!! Massa grattis till er!

2009-03-17 @ 22:27:06
Louise

vad fint gjort=)blommor är alltid kul!

2009-03-18 @ 07:45:24
Ann-Sofie

Tackar! Blommor är alltid lika uppskattat och när det kommer mer sällan är det extra speciellt ;)

2009-03-18 @ 18:31:34
URL: http://annsofiiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0