Babycafé och gunga

Dagen började med att ta oss in till stan för babycafé, vilket var lite kämpigt då jag inte var piggelin. Hade feber i natt så jag knaprade panodil..ingen hög sådan men ont i kroppen och allmänt seg.

Men jag kände ändå att vi behövde komma ut en sväng, träffa folk och så. Travis älskar ju sång så det passar ju utmärkt då vi sjunger först ett par sånger med barnen och sedan är det fika och prat med de övriga föräldrarna. Mkt trevligt!

Sedan köpte jag en gunga till lilleman som jag satt upp inne för tillfället. Har ju gott om plats och förra ägarna lämnade dessutom kvar två krokar i en balk i vardagsrummet som de haft till gunga och hoppgunga. Perfekt! Så han har ägnat en stund till att gunga där, och det var uppskattat. Såg till en början mkt förvånad ut och undrade vad som hände men sedan kröp ett leende upp på läpparna.


Kommentarer
Jennie

Ajdå..ingen vidare o inte må tipptopp!!
Krya på dig! Kram Jennie

2008-04-02 @ 15:47:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0