Evening

Jahopp.. så var det snart kväller.
Dammsugningen är fixad nu, har hunnit med att käka varma mackor med. Gottit!

Pratade just med älsklingen från skåneland.
Han var riktigt trött ikväll, de hade haft flera kemövningar idag som tar musten ur dem. Så nu skulle de slappa, de hade plockat fram grillen och skulle käka gott+några öl lät det som. Mumsigt med grillat! Det får det bli snart här hemma. Kommer ni då? ;-)

Imorgon kommer han iaf hem för att mysa med mig och lilleman över helgen.. sedan bara en vecka kvar.

Nu ska jag leka lite med Travis, han ropar på mig från lekmattan. "Weeeeaooo" "Ääääeee" hör jag därinfrån. lilla snutten!



Kommentarer
Age

Jag kommer ivarje fall om vi grillar *tss*

2008-04-11 @ 18:58:49
URL: http://uragesliv.blogg.se
Ann-Sofie

Så bra Sandra. Ni är så välkommna :-) Vi får ta det ngn helg då vädret tillåter.

2008-04-12 @ 12:12:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0