Förkyld

Vi var i Skäfshult i lördags och vi kom in på det här med att så många var förkylda.
Jag har varit skonad från alla sorters sjukdomar sedan jag var gravid med Travis och också efter det han föddes. (bortsett från mjölkstockningen jag hade när han var 1månad.. ajjajaj)

Har varit så nöjd och glad för att ha sluppit undan så mkt baciller..

Både jag och Rickards mamma Anne-Lousie kände lite halsont och sega i kroppen. Men hon är minsann aldrig sjuk hon heller. Vi menade på att de begynnande halsondet skulle försvinna till dagen därpå. Hennes gjorde det. men mitt, ja, det har brutit ut till en rejäl förkylning. Jo man tackar!

Ska kurera mig med en kopp tee nu medans lilleman sover förmiddag. Tror nog inte att förkylningen är här för att stanna. Hoppas hoppas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0