Framkalla bilder

Dagen har ägnats bl.a. till att tvätta en himla massa maskiner.

Jag har även introducerat Travis för katrinplommonpuré. Det var en kul syn vill jag lova.. :-) Han smakade och smakade, och såg inte så road ut över smaken. (Han ansiktsuttryck var oslagbart.) Trots det ville han bara ha mer och mer.. dubbla budskap där minsann! Kul att han åt så bra.


 
När Travis sovit så har jag fixat med att lägga digitalbilder i olika mappar på datorn, valde ut de som skulle framkallas. Det var en hel del måste jag säga. Med tanke på att jag inte tagit mig tid till det sen vi var i Venezuela för nästan precis ett år sedan så var det en hel del att gå igenom. Blev cirkus 600bilder för den här gången iallafall. Så i slutet av veckan hittar ni nog mig sittandes över ett fotoalbum med en hel hög bilder som ska in.


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0