Helgen

Har blivit dåligt med inlägg de senaste dagarna. Det har varit fullt upp så jag ahr inte satt mig ner och tagit mig tid.

Jag och lilleman var med familjen till mormor/gammelmormor som bor utanför Rockneby (vid Kalmar) i torsdag för att fira henne på sin 65årsdag. Trevligt! Sov sedan kvar i Målilla.

Fredagen flöt på bra.. umgicks med mamma på förmiddagen och sedan på eftermiddagen kom Rickard hem som färdig deltidsbrandman. Grattis älskling!
På kvällen käkade vi tacos i Skäfshult. Gott!

Lördagen var det trädgården som vankades. Fixade i landet. Daniel var här och hjälpte Rickard att sätta ihop gräsklipparen. Sedan kom min familj på fika. Pappa och brorsan hjälpte till att kapa ner häcken på framsidan en bra bit. Blev kanon bra! Verkade som att det var önskat av grannområdet, för vi fick flera kommentarer efteråt att det blev så bra osv.
 
På kvällen blev det Brygghuset med ett par vänner. Mycket trevligt! Sedan fika hemma hos Lasse och Sandra. Det fixar alltid så gott och bra!



Kommentarer
Age

Tack ska du ha =) Trevligt att träffas allihop. Får bli snart igen!

2008-04-21 @ 11:06:23
URL: http://uragesliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0