"Nu blev det kväller"

Helgen kom lika fort som den snart har försvunnit.

I fredags blev det fika och lite shopping på stan tillsammans med mammagruppen. Det var mycket trevligt, och i det fina vädret med :-)
Shoppade en tröja och strumpor till Travis på lindex, en t-shirt till mig och ett par jeans på cubus till Rickard. Ett myggnät till vagnen blev det också, välbehövligt nu!

På kvällen blev det fotboll. Södra vi-Tuna Södra. 6-0 till Södra Vi i seriepremiären. Bra bra.

Igår var vi i Jönköping hos min syster och busfröet Nova. Makalöst vilka härliga kommentarer den unga damen (3½år) slänger ur sig.  Är så go! Blev att strosa lite inne på A6, lunch där och jag hittade haklappar och en solhatt till lilleman. (Eller strosa kanske man inte ska säga.. mer eller mindre trängas med allt folk. HV71 skulle visst komma dit.. det visste inte vi innan vi for).
Sedan fika hemma hos dem och sedan begav vi oss hemöver. Till Emelie och Johan på grillkväll. Gott gott!


Idag har vi hjälpt Elin och Daniel med deras sista flyttlass till huset. Sedan har min familj hälsat på här hemma. Guitarr hero 3 blev det bl.a.



Nu blir det gröt till lilleman.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0