Promenix

Nu har jag och lilleman fixat en promenad ute i det härliga vårvädret.

Det är för övrigt vad som speglat det senaste dagrna med.

För i söndags promenerade vi ända till Skäfshult, jag och Travis medans älsklingen tvättade bilen. Tilläggas ska att det var kraftig motvind i hela 6km, och backe upp och ner.
Men värt mödan när vi väl var framme. Är så skönt att känna att man uträttat ngt bra för ens eget välbefinnande och Travis fick en härlig sovstund i det fria.

Igår åkte jag och lilleman på en tripp till Målilla för att hälsa på min familj. Gissa om de blev överraskade när vi dykte upp oanmälda! Kul! Blev mat och sedan en härlig promenad med mamma runt samhället.

Älsklingen åkte till Skåne i söndags eftermiddag. Han ska vara där i tre veckor, närmare bestämt i Revinge för att avsluta sin brandmansutbildning. Sedan är han färdig och diplomerad brandman!

Ohh vad jag saknar honom! Men han kommer iaf hem på helgerna i mellan. Ett plus i kanten, annars vet jag inte hur vi skulle stå ut. Hade nog blivit till att åka ner till honom  ;-)
Ni hör här att distansförhållande skulle vara outhärdligt! Tur att jag har Travis som jag kan pussa och kramas på!


Kommentarer
Malin

Distansförhållanden är verkligen jobbit.. ja har ju min karl i norrköping.. 17 mil ifrån mej:( Men ska troligtvis flytta dit efter sommaren :)

2008-04-02 @ 13:23:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0