Wunderbart

Bilen är borta (han kom sen samma dag som jag ringde, trevlig och dan).


Solen lyser in, fåglarna kvittrar och humöret är på topp. Lilleman sover förmiddag och efter lunch ska vi bege oss till stan för att möta upp Sanna&Melvin och Carro&Milo för en fika och stros i affärer. Trevligt!

Vi sågs vi tre mammor med våra pojkar hemma hos Carro i Frödinge igår. Käkade smarrig bärpaj med vaniljsås. Mums! och var ute på en promenad då vi njöt till fullo av det underbara vädret. Sedan kom vi fram till att alla tre hade planerat in en visit till Vimmerby idag fredag så då tyckte vi att vi kunde ses då med. :-)

I onsdags var jag och lilleman på babysång. Trots att han var trött när vi kom dit piggnade han till omedelbart då han såg de övirga barnen och när sången tog vid. Så söt! Inte förrän efter fikat och när jag skulle till bibblan så somnade han. En utslagen hjälte!

Ikväll blir det troligtvis att se på fotboll här i Södra Vi. Imorgon åker vi till Jönköping och lunchar hos min syster Maria, hennes dotter Nova och sambon Niki.

Trädgården vankas nog på söndag.

Härlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0