Effektivitet

Jag och älsklingen har sett till att få det skinande rent  här hemma. Igår hjälptes vi åt med badrummet från topp till tå medans lilleman sov förmiddag. Fanns nog inte ett skrymsle som inte är torkat och gnott på, slängde en hel del produkter som endast finns där utan att brukas. Samtidgt frostade jag av frysen och gjorde en gallring av varorna där, städade även kylskåpet och skafferierna. Idag har jag dammat och möblerat om lite i köksskåpen och rensat bland Travis kläder samt i våra byråer.
Det är bästa att passa på när man får städryck, känns så himla skönt att komma till skott. Imorgon blir det golven i hela huset, sedan får det vara lite lugnt med storstädning på en stund.

Han även med att sträckläsa Predikanten igårkväll, kan inte slita mig från böckerna. Är nu inne på den tredje i Läckbergserien. Den ska jag fortsätta beta av ikväll. Kan varmt rekommendera det jag hittintills läst.

Har varit och fikat hos Rickards mormor nu ikväll, trevligt var det. Travis charmades som alltid och stod i centrum. Hade lättare till att krypa på hennes golv än här hemma. Blev ett par krypsteg, mest bakåt.


Kommentarer
Age

Kul att du gillade Läckberg =)

2008-08-17 @ 22:41:43
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv
Emelie

Tänkte bara kolla med dig om du vet när babysången här i Södra vi börjar igen?

2008-08-18 @ 09:56:12
Ann-Sofie

Till Age: ja böckerna fängslar en verkligen. Är på sluttampen på den tredje nu.



Till Emelie: Vet inte datum, men ledaren sa innan sommaren att det skulle dra igång kring skolstarten. Så det är nog nu i krokarna.

2008-08-18 @ 13:37:06
URL: http://annsofiiie.blogg.se/
Emelie

KAn inte du säga till mig när det drar igång, änkt jag skulle börja gå med Hugo..

2008-08-18 @ 14:59:16
Ann-Sofie

Självklart! Kul att ni ska börja. :-)

2008-08-19 @ 13:25:47
URL: http://annsofiiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0