I farten

Full rulle hela dagen. Har kommit ifatt med de husliga bestyren, varit en sväng om i Vimmerby och sedan har Johanna, Maria och Nova gästat oss. En hellyckad dag från början till slut. Kvällen ska spenderas bakom en bok är tanken. Sandra har varit snäll och lånat ut Camilla Läckbergs bokserie som jag ska plöja igenom nu de närmaste, sju böcker totalt tror jag det är.

Travis är i farten och ålandet går finfint, står på tårna mellan varven och är superduktig i krypställning. Kommer en liten bit men tekniken måste finslipas och träningen fortsätta innan det tar fart på allvar.
Vår lilla pojke börjar bli stor nu! Åtta månader i fredags och om fyra månder stundar ettårsdagen med kalas.



Kommentarer
Age

Hoppas du gillar Läckberg =) Med mina bestyr har det inte gått lika bra städar fortfarande sakta men säkert =)

2008-08-11 @ 18:50:03
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv
Josse

Jag har lyckats plöja igenom 2! Första lästa jag när jag låg hemma med min havandeskapsförgiftning! Andra såg jag på film. Har precis läst klart tredje. Trodde aldrig man skulle hinna när man hade 2 barn. Men jag tycker det har blivit så avkopplande att läsa på kvällarna. Speciellt när man har en bra bok!



Hoppas allt är bra!! Snart är det väl dax för sång i församlingshemmet!

2008-08-12 @ 23:10:23
URL: http://jossessida.blogspot.com/
Ann-Sofie

Precis, det behövs med avkoppling mellan varven och sitta och läsa en bra bok är guld värt. Jag börjar närma mig slutet på den första och kunde knappt släppa den igår men ögonlocken ville annorlunda.



Ja sången i församlingshemmet ser vi fram emot. Vet du ngt startdatum?

2008-08-13 @ 13:09:27
URL: http://annsofiiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0