Influensa?

Har lyckats blivit sjuk, började med att Rickard klagade på ont i kroppen och senare fick feber. När han börjat kvickna till lagom till middagen vi var på igår så började jag sakta men säkert trilla dit jag också. Ont i varendaste liten led i hela kroppen, skallebank och feberfrossa. Så redan vid nio slängde jag in handduken och tog med mig mina grabbar hem. Travis är pigg och glad i varje fall och nu känner jag mig lite bättre som väl är. Rickard är piggelin igen och är ute och klipper gräset för fulla muggar. Hade tänkt att ta en tripp till Hultsfred och marknaden där men får hoppa det i år.

Slänger in lite bilder på världens bästaste Travis Gustafsson:



   



Kommentarer
Anne

OJ, vad stor han har blivit! :D

Tycker inte det var SÅ länge sen ni fick honom,men tydligen så :p

Ha det fint!

Kram Anne

2008-09-02 @ 22:20:55
URL: http://enna.webb.se
Ann-Sofie

Ja Travis har hunnit bli stor, tiden bara rusar iväg. Tycker precis som du att det inte var så länge sedan vi låg på BB men almanackan skvallrar om annat. ;-) Ha det bra du också!

Kram Ann-Sofie

2008-09-03 @ 13:21:00
URL: http://annsofiiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0