"Klappa klappa händerna..

små små.."
Sedan i tisdags har Travis fått in snitsen på det här med att klappa händerna. Jag sitter uppmuntrande framför honom och visar och han tar efter. Sedan sker det även på egna intiativ, spontant ibland då han känner sig nöjd med något han presterat och då börjar han klappa händerna. Minen han gör, då hela hans ansikte är ett stort leeende är oslagbart.

Ikväll ska jag till Järnforsen på tjejmiddag. Ska bli riktigt kul att träff alla för att umgås över en bit mat och dricka. Var alltför längesen nu. Förr skedde det med jämna mellanrum men då tider inte går ihop och vi ibland befinner oss på olika kontinenter blir det resultatet. Nu är det så att Sanna ska iväg till England under ett år för aupair jobb. Så det är en avskedsmiddag. Men vi ska ha kul ändå! Inte sant tjejer?!
Ska ta och smaka något alkoholhaltigt med, har jag inte gjort sedan innan jag blev gravid. Vilket var i mars förra året. Ska jag nämna att jag endast ska smaka yttepyttelite? Toleransniviån för alkohol är nog annars obefintlig just nu så det gäller att ta det säkra före det osäkra.



Kommentarer
Sandra W

Klart du ska smaka tjejen :)

Vi ses sen. Puss kram

2008-08-22 @ 15:43:41
URL: http://thesedreams.blogg.se/
MarielleT

vi kommer att ha det jätte kul

nåt att se fram emot.

=)

2008-08-22 @ 17:02:34
Maria

hihi...hoppas kvällen blir riktigt rolig för dig syrran! O ja, visst har du förtjänat att smaka lite alkohol efter så här många månader! :-)

2008-08-22 @ 22:03:16
Ann-Sofie

Tack tjejer! Visst blev det kul :-)

2008-08-26 @ 08:48:27
URL: http://annsofiiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0