Kvällspromenad i solen

Har just varit ute på en kvällspromenad med mina två fina killar. Är så skönt att komma ut efter middagen och strosa runt i den härliga kvällsolen. Annars idag så har jag och Travis varit och hälsat på uppe på dagis där jag jobbat, han var så fascinerad av alla barnen och det riktigt sprätte i benen på honom.
Har även bytt lite gardiner här hemma och stänger.

Lilleman håller på att somna, efter det ska jag bänka mig framför den avslutande delen av den fjärde Läckbergboken. Inte trodde jag som småbransförälder att  jag skulle hinna plöja igenom fyra böcker inom loppet av två veckor. Men så är fallet och det är hur gött som helst. Avkopplande med egentid om kvällarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0