Målilla, Fågelfors

Sitter i mina föräldrars hus i Målilla. Nova som också är här leker för fullt med Travis som ålar runt här på golven. Han kämpar på och pustar. Det blir än mer ansträngt nu när han är förkyld. Snoret vill inte sluta rinna och hostan retar honom fortfarande i halsen. Men när man ser på Travis verkar inte förkylningen bekomma honom, skönt är det.

I eftermiddag ska vi till mina farföräldrar i Fågelfors på middag, min faster Gunilla och min kusin Helena är på besök här i småland från Östersund. Ska bli otroligt kul att träffa dem! Blir mer än sällan. Synd bara att inte Rickard kom med, men brandjouren hindrar honom tyvärr.


Hittade en två år gammal bild på mig och Rickard här:



Kommentarer
Age

Vad söta ni är =) Tänk vad två år går fort!

2008-08-13 @ 13:43:47
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0