Somna sittandes

Det tidigare nlägget lades ut redan imorse, men som så många gånger tidiagre väljer denna boggplattform att strejka. Så trist! Funderar på att byta till en ny, men är kluven om vilken jag isåfall ska välja. Någon med en annan än blogg.se som kan tipsa?


Det har blivit ett rens av kartonger och lite plank här hemma, sedan brassade vi iväg till tippen utanför Vimmerby runt tvåsnåret. Rickard hade varit hos tandläkaren under dagen och tog sedan komp. Så skönt att vi tog oss i kragen och fick iordning på förråden. Jag har även gjort pizza, lite måndagslyx :-) Gjorde även egen tomatsås, måste skryta om att slutresultatet blev kanon. Äntligen lyckades jag bra med pizza på hemmaplan.

Travis har inte velat sova mer än sin förmiddagslur (8-9.30) Så nu ikväll när jag lade ner honom protesterade han först, jag gick ut ur rummet och efter bara ett par sekunder tyctnade han tvärt. Jag och Rickard gick in för att se om han sov, oh ja! Han hade somnat sittandes. Så trött var bara förnamnet! Lade han tillrätta och nu sover han som en liten prins.


Kommentarer
Jennifer

Jag är nöjd med med min bloggsajt! Kanske vore nåt?

2008-08-25 @ 21:50:35
URL: http://yenniifer.blogspot.com/
Age

Jag har ju metrobloggen numera, den är helt OK =)

2008-08-25 @ 22:28:59
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv
Ann-Sofie

Tack för tipsen!

Ska titta över bägge två och sedan ta en funderare. :-)

2008-08-26 @ 08:45:30
URL: http://annsofiiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0