Vinnare

Ljuspartyt igår var lika trevligt som väntat. Köpte teljus och votivljus i glasbehållare. Sedan hade jag även tur att vinna på min lott som kunde köpas. Så det blev 190kr extra att spendera på valfria produkter, valde två klotljus. Kommer även att ha ett eget ljusparty nu i september, om någon är sugen på att komma är ni mer än välkomna. Tänkte att jag skulle bättre på mitt ljusförråd så här mot höstkanten.
Travis sov när jag kom hem, så skönt det är att bara komma ifrån en liten stund så det ges tid till att längta efter mina underbara killar! Sker inte så ofta men stunderna uppskattas och det ger ny och fräsch energi.

Kvällen ska spenderas i Målilla där det bjuds på middag. Min faster samt farmor och farfar kommer också.
Ska mysa med världens mysigaste Travis nu <3, höjdhoppsfinalen ska även ses mellan varven där vi hoppas på Holm tar hem guldet.


 

"Är jag inte för go så säg!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0