Yesterday

Igår eftermiddag hade jag sprängande huvudvärk, samtidigt som Travis var rastlös och inte ville leka med sin saker. Rickard var och tränade efter jobbet så Travis och jag gick ute på en promenad. Tog inte en lång stund innan solen växlades mot hällregn. Travis är oerhört fascinerad av regnet och tycker det är jätteskoj att åka vagn då, sitter nästan och kiknar av skratt under regnskyddet och myggnätet. Det var riktigt uppfriskade och trot eller ej, huvudvärken var pust väck efter promenaden och sedan duschen.

Sedan bar det av till Sanna, samåkte med Marielle, Martina och Sandra. Emma kom senare till Sanna och vi åt trerätters som var mer än godkänd! All beröm till mästerkocken :-)
Tack för en trevlig kväll tjejer och ett särskilt tack till värdinnan. Sanna du kommer att få det toppen bra i England! Vilket äventyr. Även Sandra som snart styr mot USA och Los Angeles.
Nog kändes det i kroppen, även om endast ett halvt glas vin och en välkomstdrink slank ner.. är inte så kaxig på den fronten inte. Tackar sambo och son för sovmorgonen jag fått idag. Det var guld värt!



Kommentarer
Sanna

Tackar tackar för berömmet (ibland överträffar jag mig säjlv :)) Nu börjar dock resfebern ta vid, har hämtat stora STORA resväskor..oopps. Hoppas du fått mejlet med alla kontaktuppgifter skickade dte till din msn adress dock :) Hörs mkt snart! Pussss

2008-08-23 @ 16:31:17
Ann-Sofie

Hoppas att resfebern är alldeles lagom, vilket äventyr du ahr framför dig! Har dock inte fått dina kontaktuppgifter på mejlen, kanske du kan skicka igen? Ha det underbart! Puss och kram

2008-08-26 @ 08:47:26
URL: http://annsofiiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0