Anpassning

Maria och Nova åkte hem till Jönköping för bara en stund sedan. Känns redan så tomt  huset, tänk vad man anpassar sig på bara ett par dagar. Men det dröjer inte länge innan de gästar oss igen, det ska bli så skönt att ha dem nära nu när de snart flyttar häröver. Kusinerna får träffas och busa allt mer ofta och vi systrar kan umgås spontant istället för att behöva planera och strukturera upp besök mellan jkpg-s.vi.

Idag blir det en skön hemma dag med sonen, som för stunden sover middag. Inte allför länge sedan som det var våran vardag, nu när det dyker upp sådana dagar mer sällan istället för varje dag så tas de till avra på ett annat sätt. Ikväll ska vi till Målilla och sova där över natten. Lilleman ska vara med min mamma under hela dagen då jag är i Kalmar och Rickard jobbar och har brandjouren. Mamma fyller även år så det blir sång och presenter på morgonkvisten innan jag blir upphämtad av mina studiekompisar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0