baka, baka liten kaka...

Nu har jag fixat ett gäng muffins till kalasandet som väntar runt knuten, har även gjort en pepparkaksdeg som nu står och vilar i ett par timmar. Funderar på om jag ska klämma in ett lussebak också, känns som tiden är knapp för det. Måste ta tag i storstädning av huset och innan dess en repa in till Vimmerby för diverse handling, bl.a. till tårtbaket och även till systemet. Ska nämligen på pumpen ikväll med vännerna, syster och bror. Vi ska hålla till här en stund innan för att sedan dra oss neråt. Ser ut att bli en tidig utgång då det är många som ska dit, är julbord för Ljunghäll också så det är redan ett stort gäng på plats. Ser fram emot en utekväll, som för min del blir lugn men kul för det!
Nu ska jag fixa ett studiearbete om jämställdhet medans lilleman sover och älsklingen styrketränar.
Ha en bra lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0