bloggsvacka

Bloggsvacka beror på en bitande förkylning som hänger kvar ännu samt en fullbokad helg som varit. Återkommer när jag är mer upplagd för bloggandet, nu ska vi ha filmkväll här hemma. Min syster och Nova är på besök från Jönköping. Rickard är tillbaka på jobbet denna vecka eftersom han ändå har brandjour så min syster rycker ut som barnvakt och kusinerna får leka en himla massa i ett par dagar nu! Toppen kul.
Med studierna är det full fart. På fredag ska vi till Kalmar för en debatt, där jag ska agera emot djurförsök i diverse sammanhang tillsammans med Linda. Sedan blir det besök på Xl-labb innan vi får "jullov". Lång dag men det är skönt när vi kan bocka av den på listan. Rickard får också långledigt. vilket är super.

Måste även tacka Klingan&Martina och Lassa&Sandra till en lyckad fest i lördags! De bägge killarna har fyllt 25år så det blev en 50årsfest vid Nossen. Toppen kul! Travis gästade sin farmor och farfar och hade det bättre än bäst. Så kul att se att det funkar på bortaplan, även att det känns när man inte sover under samma tak som lilleman. Saknar honom som bara den och sover dåligt. Men sovmorgonen på söndagen var uppskattad.


Kommentarer
Age

Kul att du hade det bra på festen =)

2008-12-16 @ 11:45:47
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0