bullbak och tenta gjord

Har blivit dåligt med skriven text i min blogg de senaste dagarna, kan inte skylla på tidsbrist utan snarare att jag inte tagit mig tid. I onsdags var Rickard, jag och Travis i Linköping och julhandlade. Det blev en del klappar men ett par återstår. Mysigt att strosa runt tillsammans med familjen! Det blev tentaplugg i bilen både på ditvägen samt hemvägen, lite trixigare hem dock då mörkret föll.

Igår ägnades dagen åt att plugga till dagens tenta, som för övrigt kändes helt okej. Svarade på samtliga frågor och det blev totalt 8blad skrivna. Återstår att se hur resultatet blir, men hoppas naturligtvis på det bästa. Känns som vi fått alldeles för mycket tid. Jag vet, inte ska man klaga på när dagar ges åt pluggande, men samtidigt sätter det en större press på en att kunna allt som ett rinnande vatten. En massa andra göromål fixas under tiden och plugget kommer lite vid sidan av, men jag tror jag lyckats kombinera det på bästa sätt. Nästa gång är det säkerligen just tidsbrist som man lider av. Men just under tidspress arbetar jag nog bäst, eller jag vill tro det i varje fall. Nog om det.

Här har det bakats under eftermiddagen, det blev i runda slängor 100bullar. Hälften vanilj, den andra hälften med kanel. Det har även rullats chokladbollar. Känns skönt att ha lite ordnat inför ettårskalaset på söndag med släkten, och sedan på måndag med kompisarna då Travis faktiskt har sin STORA dag! Tänk vad fort ett år seglar förbi.
Mer bakande blir det imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0