home

Är nyligen hemkommen från Kalmar och däremellan Målillaövernattning. Hade en toppen mysig kväll igår med min familj, vi bjussades på tårta av mamma som har födelsedag idag. Sedan blev det bums i säng efter tio då det var en tidig uppgång som gällde för min del för att bräsa till Kalmar och vara på plats i salen kl09.00. Debatten väntade och det var kul att lysnna till alla de andra från h-fred och v-vik. Roligt var det såklart att träffa dem "live", har ju endast sett dem genom telebilen under föreläsningarna. Våran debatt gick för övrigt vägen, känns så skönt att kunna bocka av den och lägga till ett godkänt i protokollet. Efter det var vi i XL-laboratoriet tillsammans med de övriga och utförde en rad experiment innan klockan slog fyra och vi kunde officiellt ta våran efterlängtade julledighet. Nu lämnar jag böckerna åt sidan en stund, kommer att slå upp dem någon gång efter annnadag jul, inte innan i varje fall. Nu ska jag njuta av kvalitetstid tillsammans med mina killar. Rickard har för övrigt fem veckors ledigt, och det är guld värt!

Ha en skön fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0