Julfint

Här har julstädningen varit i full fart hela dagen, jag och älsklingen har haft ett toppen bra teamwork och delat upp rum och göromål. Så nu börjar det gå mot att vara ett skinade rent hem. Så gött!
Imorgon blir det att fixa in granen och klä den, ska även fixa de sista klapparna. Inte likt mig att avra ute i sista stunden, men fokus har legat på skolan samt familjen nu de senaste så det är därför. Jag vet i varje fall precis vad som ska med mig hem så det ska inte ta några tider.

Igår var vi i Fågelfors hos min farmor och farfar för att fira jul tillsammans med dem. Vi åt god julmat och lilleman som alltid med god aptit. Har aldrig varit några knussligheter med att ge den lille herrn mat, är så roligt att se så matkär han är. Vi körde även paketleken, vilket var toppen kul. Många skratt där vill jag lova!
Sedan blev det raka spåret i princip hem till Lasse och Sandra för att fira jul där tillsammans med dem, Martina, Elin, Daniel, David och Fanny. Riktigt mysigt och ett stort tack till värdparet för en mycket lyckad afton! Blev en runda av paketleken även där, gick hem lottlös men älsklingen tog hem ett paket i form av ett sexpack rosadoftande toapapper. Haha! så bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0