Sick and tired

Tänkte hinna med ett litet snabbt inlägg innan jag kurar ner mig i soffan framför den tända brasan och kikar på bönderna samt Grey´s. Ska hinna läsa litteratur till morgondagens föreläsning med, men det ska hinns med i pauserna..dem finns det gott om.
Igår kväll var jag på sista ljusvisningen för i år, denna gång i focushuset. Mysigt med luciatåg, lite prat och visning av kommande katalog och utvalda produkter. Kände dock mig inte helt hundra i kroppen och mycket riktigt vaknade jag imorse med borttappad/kraxig röst och ont i hela kroppen. Så dagen för min del har gått och fortfarande går på sparlåga. Två föreläsningar mellan 9 till halv 3 har jag haft och sedan hämtade mina killar upp mig för att besöka Bvc. Ettårs kontroll för Travis del. Allt såg finemang ut. Han är numera 78cm lång (vuxit 4cm på två månader) och väger 10kg och 130gram. Vaccinering fick han vilket nog bidragit till att han inte varit lika allert som han brukar nu under kvällen, han somnade gott när Rickard åkte iväg på brandkårens julbord strax efter halv sju.

Har laddat upp med cvitaminer nu här hemma som jag hoppas gör bot på denna ovälkomna förkylning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0