studier och epok

Har varit och gjort en intervju tillsammans med Jessica uppe på förskolan. Det kommer att vara vårat underlag till ett kommande miljödidaktikseminarium efter nyår. Kändes som vi fick mycket matnyttig information och genast kändes uppgiften betydligt mer lättöverskådlig och möjlig. Kul att träffa personalen som jag jobbat med och barnen.
Nu har jag suttit och samlat information till den kommande debatten på fredag. Det finns mycket att komma över om djurförsök, härnäst ska det sammanställas och punkteras upp för att imorgon ses över och tränas på tillsammans med studiegruppen. Vi fick förresten tillbaka våran tenta igår och jag är mer än nöjd och framförallt lättad. Ett VG skrivs nu in i protokollet och den kommande deltenan på miljön som hägrar i januari känns inte lika betungade nu då jag har denna att luta mig lite emot.

I eftermiddag ska jag, Travis samt Maria och Nova träffa Sanna&Melvin och Carro&Milo på Epok i Vimmerby. Det ska bli trevligt, toppen att det finns ett lekrum för barnen med. Det var uppskattat sist vi var där.

Förkylningen hänger fortfarande i, hjälper inte med te, halstabletter och c-vitaminer. Är så trist att ha rethosta samt det som märks mest utåt är en mycket hes stämma. Det låter nog väre än vad det är när jag pratar. Vill bara ha min röst tillbaka. Hoppas på att det ska gå åt rätt håll. Försvunnen förkylning innan jul står högt upp på min önskelista just nu, men framförallt att ingen annan blir sjuk.



Kommentarer
Susanne

Kul att vara till hjälp. Som jag sa idag, du/ni får gärna höra av er igen.

2008-12-16 @ 21:05:45
URL: http://mysebodesign.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0