Blöjfri och klippt häck

Ja i lördags morse låg Travis på magen och filurade när jag kom in till honom, han hade också tagit av sig blöjan och det var en pöl i sängen. Vilken busig krabat! Så nu blir det helundering på, han älskar att dra i flärparna på blöjan och då far den ju av till sist.. under dagen fixade jag att klippa häcken vid staketet. Det var en hel del att få bort, efter en stunds arbete blev den tipptopp fin. Kirrade den in i det sista under åsk och regnskur, Grillning hos Valle, Emelie och Albin med ett gäng blev det till kvällen. Mycket uppskattat!

Igår var vi i Pulistörm för att se när Didrik tränade crossåkning, det gick riktigt bra och Travis var som klistrad. Var svårt att få i honom mat när han tittade åt ett annat håll. Det är inte för intet han är döpt efter en famous crossåkare: Travis Pastrana.

Rickard har äntligen semster nu, visserligen börjar han den med en veckas brandjour. Men det är det ultimata då han får tre veckor fria sen. (han har bytt och trixat) Får se vart vi åker iväg nästa vecka, lutar mot västkusten med husvagn.. Spännande.


Travis i Johannas rum i Målilla


Kommentarer
Susanne

Hejsan! Länge sedan jag var här inne och läste.

Senaste bilden tycker jag att Travis är lik Didrik :-)

Roligt att läsa, att ni har det bra.

Vi åker till Gotland nästa vecka, ska bli skönt. Annars så har vi tänkt att vara hemmomkring.

Ha en bra sommar!

2008-07-14 @ 23:34:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0