Regnskurar i ett

Vilket söndagsväder med regn och rusk. Men det gör inte så mkt. Imorse när jag vaknade kände jag mig inte piggelin i kroppen, var täppt och öm. Så efter frukost kände jag att det var sängen som väntade. Sov fram till tolv och vaknade som en helt ny människa. Sömn är oftast den bästa medicinen för kroppen. Nu har jag flängt runt här hemma och diskat, hunnit tvätta två maskiner och pyssla med lite annat. I eftermiddag kommer Elin, Daniel och Issis hit.

I fredags gästades vi av min familj till lunch, jag fixade lasange till alla och Drömkåken tittades på tv:n. Var en sväng i Vimmerby sedan för att kika på barnvagnar. Är så kluven om vilken vi ska köpa till Travis. Det står mellan Emmaljunga Scooter, Crecent Compact och Crecents trehjuling. Imorgon ska Rickard med in och titta. (han har ju jouren denna vecka så han kunde inte följa med i fredags)

Till kvällen kom Sanna&Magnus med sin Melvin och Carro&Daniel med sin Milo. Vi grillade och satt ute på altanen och hade en skön och trevlig kväll. Kul att traffas alla i föräldrargruppen! Får göras fler gånger med våra sambos med.



Cutie!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0