Sol, vind och vatten

Lördagen spenderades mycket riktigt på Öland. Vi badade i Kalmar sund och solade på stranden. Käkade pastasallad och hade det gött! Tog en sväng in på Köpstaden innan hemdags och så lite middag innan vi begav oss hemöver igen. Annars blir det lata dagar i solen och så har jag hjälpt Rickards pappa med tapetseringen av deras kök. Blir kanonfint!

Mammaträff här hemma igår. Fika i skuggan på altanen. Skönt!
Kvällarna spenderas med att läsa böcker, är riktigt avkopplande och bokälskare som man är så är det alla tiders. Skönt med att hålla sig a´jour med läsandet då det ska fortsättas med studier till jul då mammaledigheten tar slut.

Imorgon brassar vi äntligen iväg mot Västkusten. Stopp på Ge-kås och sedan bara ha det bra med campinglivet!



Kommentarer
Jeanette Ekberg

Hej!



Jag har förstått att du är uppvuxen i Målilla, eller har jag fel? Jag är själv uppvuxen där och har mina föräldrar och bror med familj där, men jag är nog något äldre än du s. Jag tror vi har träffats på sångstund i Källängen i början av sommaren. Ja hur hittade jag hit?? Jag sökte på bloggar i Vimmerby och så kom denna upp. Vart på västkusten drar ni? Vi åker till Båstad på måndag.

Ha det bra!

2008-07-30 @ 21:52:02
Ann-Sofie

Stämmer bra det att jag är uppvuxen i Målilla. Flyttade till Södra Vi för två år sedan. Kul att höra fler som kommer därifrån. Hoppas ni hade det bra i Båstad. Vi shoppade loss i Ullared och hade det toppen i det fina vädret som varit. Ha det fint!

2008-08-10 @ 12:13:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0