Utmanad

Har blivit utmanad av Emelie, så här antar jag utmaningen.


1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Då var jag endast 11år gammal, det var sommarlovet innan femte klass. Jag och Veronica umgicks med våra "pojkvänner" Sonny och Henrik hemma i Målilla. Vi hängde mycket uppe vi Hesjön, sedan var vi uppe sent om kvällarna och tältade hos varandra.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
-Tvätta,
-Städa,
-Handla.
-Busa/gosa med Travis och
-Ha fredagsmys med sambon framför en film

3. Godis jag gillar?
Äter inte godis alltför ofta, men är svag för choklad.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Oj, massor. Jag skulle göra mig och sambon skuldfria samt våra nära och kära. Sedan skulle jag ta med alla på en lång, välförtjänt och härlig semester. Ge pengar till cancerfonden samt Rädda barnen.

5. Städer som jag bott i?
I Vimmerby, hos Rickard under en sommar. Sedan blev det flytt till Södra Vi.

Jag utmanar Elinpelina, Age och Joohaannaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0