Vakennatt

Inatt bestämde sig Travis för att öpnna sina blå ögon redan klockan tre. Jag och Rickard tyckte det var mindre kul, han somnade till sist vid halv fem och sov till halv åtta. Eftersom han sover så bra annars så är man ju inte van vid nattvak nuförtiden. Vi har helt enkelt blivit bortskämda! :-) Då tänker man tillbaka på bara ett par månader sedan då det var matdags titt som tätt under natten. Tänk vilka resurser kroppen har!

Dagen idag har varit lugn och skön, lite hemmafix. Varit en sväng i Skäfshult och fixat bredband och sedan storhandlat på Kvantum. Funderar på om jag ska baka lite muffins.. alltid bra att fylla frysen med.


Kommentarer
Age

Kul att du hittat min blogg =) Jag läser din ihärdigt! Lasse har bara semester denna vecka men vi hittar gärna på något nästa vecka en eftermiddag/kväll. Vi kan väl höras? Tack för tipsen mot förkylningen/febern. Kram

2008-07-16 @ 23:19:26
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0