Bränd

Ja, idag har miss Klant råkat skålla hela vänster handen när jag skulle hälla över vatten jag just kokat till en termos. AJ! Två fingertoppar, hela tummen och halva pek och långfingret är totalt knallröda, samt handflatan. Det sticker och gör ont än.. och detta fixade jag ändå vid nio imorse. Det är inte annat än att kyla med kallt vatten.. hoppas det lägger sig snart. Blåsor börjar synas ivarjefall.. nog om det. 

Idag har jag och Travis varit inne i Vimmerby och hjälpt min systers sambo med att titta ut en tvåårs present till sin käresta. Det blev kanonbra! Sedan kom mamma, Nova och Johanna, så vi tog en lunch på Epok. Jag uträttade lite ärenden, var bl.a. på banken, samt fixade fika tills imorgon då mammagruppen kommer hit.

Nu ska jag busa gosamed min nyvakna lilla kille!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0