Festivalyra

Hultsfredsfestivalen hade sin avspark igår. Är så grymt sugen på att gå på lördag, av den anldening att Takida spelar. Men det får bli hemmaplan för min del, syster ska ringa när de spelar så jag får höra lite "live". Fick höra lite av Simple Plan igår. Är bara liiiiite avis.. :-)

Promenad och fika här hemma med Emelie och Hugo igår.
Det var mycket trevligt, måste göras om.
Sedan kom Elin, Danne och Issis på kvällen och joinade mig och Rickard. Munkar till kaffet belv det, gott!

Idag har jag tagit ett rens i gaderoben, inser att jag har plagg.. ja sen jag vet inte vilket årtal. Välbehövligt med andra ord! Man tänker annars, att en dag använder jag den här.. men sällan att det sker. Så nu åkte mkt bort.
En anledning till att inhandla nytt kanske. Vet inte senast jag gjorde det till mig själv. Är så mycket roligare att överrösa lillprinsen med en himla massa istället! :-)

Ska en sväng till sjukan sen med stortån, hua.. den är inte som den ska.

Ikväll blir det tacos med Klingan och Martina. Kanske att kubbet åker fram med, får se vad väderleken har att bjuda på i afton.


Sanna och jag, festivalen 06 under Kent konsert


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0