Högsbydagen och jordgubbstårta

Som jag skrev i det senaste inlägget så skulle jag till sjukan för att titta till min stortå, kom därifrån med en opererad tå och gigantiskt bandage runt om. (tur att jag tog sandalerna och att jag slapp kryckor)
Känns betydligt bättre nu iaf, hoppas det läker på fint. 

Tacokväll med Klingan och Martina var supertrevlig, vi käkade och sedan kikade vi på Bee movie. Måste ses oftare!



Igår, lördag, drog jag och Travis iväg med min mamma, pappa och syster Johanna till Högsbydagen. Gick där en stund och mötte upp farmor och farfar. Sedan blev det grillning och fika hos dem i Fågelfors. Så mysigt att sitta ute och bara ta det lugnt.
Jag och lilleman åkte hem lite tidigare än de andra, vi skulle till Skäfshult för att se EM-matchen och äta gott. 
Rickard har ju jouren denna vecka så han fick snällt avra hemma och fixa i trädgården under dagen. Sedan hade han fotbollskväll framför tv:n med grabbarna från jobbet. 



Var görsugen på att köpa ett endagars för festivalen
igår, detta var innan jag fick karva tån. Men mina snälla systrar som var där lät mig höra toppen bandet Takida per telefon. Var så BRA! Så jag var helnöjd ändå. (plus att jag sparde in 665:-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0