Kvällning

På resande fot idag, till min morfar som bor en bit innan Kalmar på finmiddag. länge, länge, längesen vi var och gästade honom. Lilleman skötte sig finfint (som alltid), men när det gäller soveriet så har han nappat 20minuter på förmiddagen och ca20min på eftermiddagen. Så han var sketaslut när jag la honom nu ikväll, somnade när han drack välling. Vår lilla skatt!

Novabus fyllde ju fyra år idag
, så i present till henne blev det en ken-barbie och en liten minibarbie till hennes samling. Hon fick mycket fint och imorgon ska vi till Målilla för att fira henne tillsammans med mycket släkt. Ska bli toppen kul!

Rickard hamnade i soffan tillsammans med sina grabbkompisar ikväll.. inget planerat. spontant, Annars hade jag kanske gett dem svängrum och åkathem till mina vänninor för att kika på film och snacka om allt och inget. Det får bli en annan kväll. Grabbarna sitter och spelar tv-spel och jag hamnade här.. får hoppas att det har en bra film att se så kan jag smyga mig in till dem i soffan och joina dem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0