Utsövd

Sedan två veckor tillbaka har Travis slutat med sitt nattmål, brukar vilja ammas annars en gång. Men det har han skippat för tillfället, har varit så skönt att bara behöva springa in och sätta i nappen någon enstaka gång. Eftersom jag har svårt att somna om.
Men inatt tog han soveriet ett steg längre. Han pep inte en enda gång efter sin napp förrän vid halv sju. Tror aldrig jag varit så här utsövd , ja sen jag vet inte när senast.
Han somnade om sedan och sov till halv nio! Är ju förstås en engångsföretelse, men det är guld värt de gånger de sker!


Travis i sin säng


Kommentarer
Susanne

Så skönt att få sova!

Jag minns första natten jag fick 2,5h timmes sömn. Jag var så utvilad. Håller tummarna för att det inte var en engångsgrej! Tion har börjat sova till ca7 igen. Förra veckan var det till 5!

Sömn är så otroligt viktigt!

2008-06-18 @ 15:57:22
Ann-Sofie

Ja, man känner sig som en helt ny människa när man fått ett par timmars sammanhängande sömn. Han vaknade en gång i natt. Men det är sådan skillnad sen bara ett par veckor sedan, då nattmålen avlöste varann. Hoppas ni får en mysig midsommar! Kram på dig

2008-06-18 @ 20:54:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0