Gårdagen

Torsdagen spenderades mestadels på hemmaplan.
Mamma, Elin
och Johanna kom förbi en sväng på kaffe och fika. Trevligt minsann!

Elin
åker till Åre i nästa vecka så hon fick låna all min skidutstrysel, från byxor & skidjacka till solskydd och pjäxbag. Hoppas hon och hennes klass får en strålande skidresa, är en gnutta avundsjuk på dem. Brukar ju varje år åka till Vemdalen med Sanna och hennes familj och ha de gott i en vecka i pisterna och på afterskin.
Får bli en tripp till backarna när lilleman blir lite äldre. Tror det skulle uppskattas :-) Kanske Österrike igen? Underbart landskap!

Resterande delen av eftermiddagen spenderade jag och Travis med att läsa böcker och busa. Han är helt fascinerad av att se på bilderna medans jag berättar för honom. Så go!

När Älsklingen kom hem från jobbet blev det en tripp in till Vimmerby. Utnyttjade min rabatt på Lindex och köpte en vårjacka till plutten och fyra par strumpor, blev även ett amningslinne till mig. Allt detta för under 300:-! Bra med rabatter ibland. (när man kommer ihåg att utnyttja dem innan datumet gått ut).
Vi träffade även Fanny och Sandra. Bestämde äntligen att Lasse & Sandra skulle komma förbi hos oss ikväll! Ska bli trevligt.

Rickards föräldrar och Didrik kom sedan förbi en sväng för att se det nyinredda sovrummet och på en kopp kaffe.

Lugn och skön torsdag med andra ord och mysiga besök!


Kommentarer
Sandra

Ska bli underbart roligt att komma till er ikväller =)

2008-03-28 @ 11:05:35
URL: http://uragesliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0