Ny i bloggsfären

Så har man blivit vuxen och skaffat sig en blogg. haha.. näedå. Men tyckte det kunde vara kul att skriva lite om min vardag. Läser dagligen några bloggfavoriter och så tänkte jag: Kan de, så kan jag!
Sagt och gjort
så sitter jag här och printar ner mitt allra första blogginlägg, Kul!

Idag har jag och lillprinsen hållt oss på hemmaplan. Attsingen att snön skulle behaga att dyka upp nu.. lagom till påsk. Men hallå vädergudarna där uppe, är en högtid försent. Nu när man börjat vänja sig vid våren, den härliga solen och fågelkvittrandet på morgonen så dimper vita flingor ner. Fel, fel och åter fel.
Vid jul, nyår kunde detta väder gärna fått vara.. men inte nu! 

Jag har ägnat mig åt måsten idag, så som: diska, tvätta och annat som hör vardagen till. Har busat med Travis, är så härligt att se honom varje dag. Han utvecklas ngt otroligt och jag kan inte annat än att skatta mig lycklig över att få vara en del av hans liv. Rickards och mitt lilla undeverk!
Just nu sover han middag i sin säng med snuttefilten och sin napp.

Ska ut och hämta lite ved och sedan tända en brasa här inne, sedan sätta mig i fåtöljen med en av böckerna jag lånade på bibblan i förra veckan. Mys!



Kommentarer
elin

fysiken gick bara bra :) kul att du har skaffat blogg syrran, finally! ;) haha. det är bara o säga till om du vill ha hjälp med designen (;

2008-03-18 @ 15:52:19
URL: http://elinpelina.blogg.se
Age

Kul att du bloggar här med =)

2008-03-20 @ 09:23:00
URL: http://uragesliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0