Sömnlöskväll och Ica

Igår kväll ville inte Travis sova. Han somnade först som vanligt runt kl19 men vaknade sedan efter en halvtimma och ville inte somna om. Var sedan jätteledsen.. så Rickard och jag bäddade ner honom mellan oss för att försöka söva honom.
Var inte det enklaste då han låg med sina klarblå vackra ögon och blinkade och såg allmänt nöjd ut med sitt vakna tillstånd mellan sina båda föräldrar. :-) Vårt lilla gull!
Efter en stund orkade inte ögonlocken hålla sig uppe längre, John Blund kom förbi och han somnade så sött.

Resterande delen av kvällen ägnade jag och älsklingen åt att se Indiana Jones, film no.3.

Så idag sov Travis tills klockan slog tio! Hade inte hjärta att väcka honom innan.. vi skulle nämligen åkt in till stan på babycafét men han fick sova vidare ist. Det hinns med flera gånger.

Vi åkte in till stan sedan när han vaknat.. var på bmw och köpte lackstift och sedan vidare till Ica. Gissa vart den äldre generationen höll hus idag runt 11.30? Jo de storhandlade inför påskenIca Kvantum.. och så jag och Travis som fick trängas med dem.

Nu hör jag en lten filurs glädjetjut inifrån sovrummet. Har visst vaknat efter ha sovit middag. Ska gå och mysa med honom!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0