Fredag igen

Så var det fredag igen, där helgen tar vid efter vardagarna som som vanligt sprungit förbi.

I onsdags kväll var jag, mamma, Johanna och Travis i Kalmar för att delta i Drottning Margareta loppet som går av stapeln en gång om året från Kalmarsundsparken till stadsparken á´5km.
Min mormor deltog för 13:e året i rad och tyckte att vi skulle komma. Såklart att vi gjorde det. Toppen bra väder, humöret på topp och en härlig folkfest där endast tjejer får delta. (Ungefär som vårruset som jag och Sanna annars brukar fixa i Växjö.)

På onsdagsförmiddagen var vi på babysång och sedan gjorde vi stan med mammagruppen.
Igår var vi hemma jag och Travis, kom hem sent på onsdagen för att sedan vakna med migrän på morgonen. Försvann skata men säkert under dagen så vi var inne i stan på en promenix och handlade mat medans älsklingen tränade.

Helgens projekt blir att fixa i trädgården, med blommor osv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0