Fullt ös..

..medvetslös, näedå. Inte så allvarligt.

Rubriken syftar till att veckan har varit fullspäckad med aktiviteter. Allt från turer till Kalmar, sedan Linköping, Målilla back and forwards och babysång och lite fika i stan på det.


Helgen är lika fullspäckad. Ikväll blir det att gästa Klingan och Martina,
imorgon ska jag och lilleman med min familj (Rickard har ju jouren) på konfirmation för min kusin Emma utanför Kalmar. 
Till kvällen blir det att vi gästas av våra vänner här hemma framför ESC, heja Sverige!
Söndag ska jag träffa Sanna och Martina och dessutom ska vi på söndagsmiddag hos Älsklingens mormor. Kul med mkt planer, men skönt att kunna vava ner emellanåt också. 
Så på måndag tror jag det blir en välförtjänt slappdag för mig och lilleman.

 
(Travis vill gå i sin pappas fotspår :-) ,här ses han som en liten allvarlig brandman)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0