Jobbat

Så igår jobbade jag på dagis. Det kändes mycket märkligt när jag skulle gå ifrån här hemma. Hämtade min syster Elin vid tåget i Vimmerby på morgonkvisten, gav Travis gröt och sedan predikade jag nog länge (för länge) och väl om hans rutiner och att hon fick ringa när som om det skulle köra ihop sig. Hon log bara och sa att det skulle hon fixa och visst gjorde hon det. Nojig mamma har man blivit, men det är så det ska vara ;-)
Han sov så sött innan jag gick.
Var hemma på ratsen efter lunch och hittade en toppen glad Travis med sina leksaker. Kändes så skönt att se att allt var tipp topp, gav honom mat och sedan sövde honom innan jag gick och jobbade det sista.

Dagen fungerade kanon. Kul att träffa alla barnen iegn, de frågade så dant efter Travis. Lovade att komma och visa upp honom ngn dag. Jobbade mellan 9-16.30.
Skönt att kunna få längta så efter sin lilla skatt!



Har varit på småbarnsång här i Södra Vi nu på förmiddagen
. Sista gången för denna termin. Travis stormtrvs med sång och lek. Somnade nästan i min famn när vi skulle gå till bilen, så trött blev han av alla intryck.

Snart bvc: vaccination och föräldrargrupp.


Kommentarer
Age

Jo det måste ju bli lite konstigt att lämna ifrån sig honom sådär första gången =)

2008-05-15 @ 14:18:58
Josse

Kul att jobba!! Jag såg dig på dagis när jag hämtade Tuva men jag tänke att du kanske bara var och hälsade på!!



Sen undrar jag om du kanske är intresserad av att bli värd på Friskis igen?? Du kan väl höra av dig om du är sugen!!

2008-05-16 @ 08:47:01
URL: http://jossessida.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0