Kalmar

Igår var jag och Travis med min mamma, bror och en av mina systrar i Kalmar. Jag, Elin och Travis strosade runt på jakt efter Elins avslutningsklänning. Om tre veckor slutar hon nämligen nionde klass. Hon hittade en till sist men får se om det blir den, var nämligen fel på blixtlåset. Så deras sömmerska skulle fixa den. (var den sista i hennes strl.)

Travis framor hade födelsedag igår så efter åkt bil långt mellanlandade vi i Skäfshult för att överräcka en present. Fick smaskig glasstårta innan det var dags att bege sig hem till Rickard (som har brandjouren denna vecka.)
Gröt till lilleman och sedan natta honom.

Strax ska vi till Sanna och Melvin för veckans mammaträff där också Carro och Milo gästar. Trevligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0