"Sommar sommar sommar..

..och dans i folkets park".. lalalala

Det tål att sägas igen: vilket härligt väder!  Blir sådär glad i kroppen när solen kikar fram tidigt på morgonkvisten.

Idag var tanken att jag och lilleman skulle ta en promenad med Emelie och Hugo. Men de har tyvärr blivit förkylda. Håller tummarna för att det piggnar till snart. Så det blev att stuva om planerna,

Travis och jag tog vagnen och satte kurs mot församlingshemmet på förmiddagen. (De har småbarnsträff på torsdagar. Har tänkt att gå så många gånger men det har alltid krockat med ngt annat på torsdags förmiddagarna. Men så idag tog vi oss äntligen dit.)
 Trevligt! De sjöngs och lekte. Travis satt mest på lekmattan och studerade de andra och käkade på en bitring. Var nöjd och glad, han blir på sprudlande toppen humör när det sjungs med. Likaså igår då vi var på babycafét i stan.

Efteråt tog vi en långpromenad med de andra mammorna. Njuter till fullo av värmen. Insåg när jag kom in igen att det är dags att fylla på förrådet med solkräm.. den biter på min bleka hud.




Kommentarer
Emelie

JAg mår bätte men trött efter netten, Hugo har varit så ledsen. Han har fått feber oxå..så han är inte så pigg!!

2008-05-08 @ 17:28:15
Ann-Sofie

Stackars liten! Gör så ont att se ens barn sjuk.. Har han fortfarande feber?

2008-05-09 @ 10:26:41
Emelie

Ja men bara lite, nu är det mest näsan som stör honom.

2008-05-09 @ 13:04:12
Ann-Sofie

Skönt att det går åt rätt håll iaf. Travis har också blivit förkyld nu, dock ingen feber. Hoppas ni får en skön helg!

2008-05-10 @ 11:48:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0