A wake up call

På Oriflamepartyt på Frödinge bygdegård igår kväll fick jag en aha upplevelse: Jag måste ta tag i min hud- och kroppsvård!
När jag var säljkonsulent för Oriflame innan jag träffade Rickard så köpte jag var och varannan produkt och testade. Det var toppen kul att pröva nytt och jag kände mig tipp topp fräsch. (mestadels..) Någonstans på vägen i samboförhållande och mammarollen så hamnade det på hyllan. Har inte känts som prio ett. Men lite måste man få unna sig och nu känner jag att det är dags med ett "hemma spa" igen ;-) Jag hoppas att jag inte får det att låta som att jag under en tid glömt vad allt som har med rengöring att göra. Så är inte fallet, utan jag vill ha det lilal extra ibland. Nu när vinterkylan börjar tränga på är det exempelvis hög tid för att slå ett slag för fötterna och händerna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0