Back in the game!

Så nu har jag avklarat två dagar med föreläsningar. Det blev en lång dag igår då vi hade kursintro på morgonen och sedan föreläsning efter lunch fram till halv fem. Sedan hem, gosa en MASSA med sonen och vidare på värdinneljusträff med glöggintag hos Katarina efter att Travis somnade sov ett ljus innan jag åkte :-)

Idag drog jag och lilleman in till stan och träffade föräldrargruppsgänget på Epok. Mycket trevligt med fika/lunch och bus för grabbarna i lekrummet. Efter det skjutsade jag hem Travis till min sambo och tillbaka till Vimmerby för en lång föreläsning under eftermiddagen. Det är pang på i denna kurs och tenta redan nästa fredag om värdegrunden. Känns i nuläget som att det kommer fixas sig rätt så bra. Ha seminarie beträffande en bok som rätt och slätt heter: Jämställdhet på fredag också, ska fixa att läsa den under kvällen nu har jag tänkt. Uppgifter följer till den också och det är författaren till boken är föreläsaren så extra förberedd vore nog inte så dumt att vara ;-) tror det kommer bli intressant!

Bör jag nämna att Travis är extra mammig när jag kommit hem nu både idag och igår? Så gosig som bara han kan bli. Blir ju inte bara en omställning för mig utan för honom med såklart, eller rättare sagt speciellt för honom. Men han har det toppen med sin pappa och det busar och har sig. Känns så himla bra med vetskapen att jag har mina pojkar här hemma ett tag till innan det är dags för förskolan.

Imorgon har vi hemstudiedag, men jag har tänkt att ta med mig Travis till babysången i stan. Känns som att jag inte riktigt vill släppa våra vardagliga rutiner när jag ändå har chansen. ;-)

Mycket läsning för er nu ser jag, får se om någon orkat beta av det!


Kommentarer
Age

Jag betar alltid av allt =)

2008-11-25 @ 22:13:47
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0