En parantes

Idag har det varit fullt upp från början till slut.. Har haft en föreläsning under förmiddagen om Värdegrunden ur ett teologiskt perspektiv.
Tog sedan en repa på stan för att hitta lysrör till badrummet som sjungit på sista versen. Att det skulle vara SÅ svårt att hitta lysrör som passar trodde jag aldrig. Var på Albins igår och där fanns det inte, inte heller dammsugarpåsar som matchar våran variant (hittade jag ist på ICA). Så kollade jag på Elon idag efter skolan, tänkte att det skulle vara smidigt då det ligger just runt knuten från Focushuset men inte ett spår. Men si ni Konsum hade, så himlans bra. Varde ljus på badrummet igen. :-) Tycker det är märkligt att matvarubutiker har ett större utbud än fackbutiker, jag menar det är ju trots allt deras sakområde. Trodde jag ivarjefall.. En parantes bara (om möjligen en låg sådan) :-)

Bad i trollgölen med grabbarna grus och sedan vidare på alla vänners dag på Cubus har vi ägnat eftermiddagen och kvällen åt. Så nu festade vi till det med köpemat, inte var dag det sker måste jag säga. Så det är lyx!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0